معرفی دکتر شقایق درویشی

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

معرفی دکتر شقایق درویشی

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

معرفی دکتر شقایق درویشی

دکتر شقایق درویشی از جمله روانشناسان و مشاوران برتر ایران محسوب می شود . دکتر درویشی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا و  انجمن روانشناسی ایران می باشد و همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران می باشد .

آدرس وبسایت دکتر شقایق درویشی https://www.drshaghayeghdarvishi.ir/ می باشد . با مراجعه به وبسایت دکتر شقایق درویشی میتوانید برای رزرو نوبت و مشاوره با دکتر اقدام نماییم .

دکتر شقایق درویشی ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی در حوزه های مختلف مشاوره و روانشناسی ، همچون :

خدمات تخصصی در حوزه مشاوره به شرح زیر می باشد :

مشاوره خانواده :

افراد به مشاوره خانواده مراجعه می کنند تا زندگی بهتر از آنچه که دارند داشته باشند . در مشاوره خانواده افراد مهارت های زندگی ، چگونگی حل مشکلات در زمان بروز مشکلات مختلف ، چگونگی تربیت فرزندان و ... را می آموزند .

 

مشاوره ازدواج :

 به صورت مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج انجام می شود . در مشاوره پیش از ازدواج تمامی ویژگی های شخصیتی و رفتاری طرفین مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و زوجین از بروز مشکلات احتمالی آگاه می شوند .همچنین چگونگی حل کردن این گونه مشکلات را می آموزند . دکتر شقایق درویشی در مشاوره پس از ازدواج نیز تمامی مشکلات و دغدغه های زوجین مورد قرار می دهد  و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات را ارائه مب دهد تا به بهترین شکل مشکلات خود را حل کرده و زندگی به دور از تنش داشته باشند .

مشاوره فردی :

 افراد برای اینکه به شناخت دقیق تری نسبت به خود و ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود برسند به مشاوره فردی مراجعه می کنند . زمانی که فرد به شناخت دقیقی از خود برسد ، می تواند در زمان های مختلف بهترین تصمیم گیری را انجام دهند و کمتر دچار اشتباه در تصمیم گیری های خود شوند .

مشاوره تحصیلی :

 بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیل خود دچار مشکلاتی همچون عدم تمرکز ، مشکلاتی در درس خواندن و ... می شوند . همچنین بسیاری از دانش آموزان در مقاطع مختلف به ویژه سال های آخر تحصیل خود نیاز به برنامه ریزی دقیق دارند تا بتواند در امتحانات نهایی و کنکور بهترین نتیجه را بگیرند . دانش آموزان برای تمامی این موارد می توانند به مشاوره تحصیلی مراجعه کنند و بهترین نتیجه را بگیرند .

رزور نوبت مشاوره با دکتر شقایق درویشی :

آدرس مطب دکتر شقایق درویشی :

میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، بعد از بیمارستان بقیه اله ، پلاک 209 ، طبقه 5 ، واحد  18

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1399 | 15:37 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.